In data de 15 ianuarie ora
10 incep inscrierile in programul de ajutor de minimis in baza HG
274/2013.
Perioada de inscriere este de 10 zile pana in data de 24
ianuarie ora 20, dupa care in termen de 10 zile calendaristice trebuie depusa fizic intreaga
documentatie (in prima faza vor depune efectiv documentatia doar proiectele care intra in buget urmand ca ulterior sa
trimita dosare si cei din lista de asteptare pe masura ce se disponibilizeaza sume noi de bani din respingeri,
renuntari sau achizitii la pret mai mic decat valoarea estimata initial).
Nu conteaza ordinea inscrierii,
conteaza punctajul relizat, evaluarea proiectelor va
avea loc in ordinea descrescatoare a punctajului in limita bugetului schemei (
500 mil lei in total ).
Atasez un formular de inscrieri in care o sa vedeti grila de
evaluare si o scurta prezentare a schemei.
Gestionarea programului a fost transferata la Agentia de Implementare Programe pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii
aflata in subordinea Ministerului Economiei. Reprezentantii din teritoriu sunt
Oficiile Teritoriale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii,
la Cluj sediul OTIMMC este pe str. Horea nr.13.
Valoarea finantarii nerambursabile: 90% din valoarea totala a cheltuielilor
eligibile dar nu mai mult de 100.000 de euro.
Cheltuieli eligibile:
a) realizarea / achizitionarea de constructii cu
urmatoarele destinatii: industriala, invatamant, stiinta, cultura si arta,
ocrotirea sanatatii, asistenta sociala cultura fizica si agrement, precum si pentru prestari de servicii
b) achizitia
de echipamente tehnologice –
masini, utilaje si instalatii de lucru
c) achizitia
de aparate si instalatii de masurare, control
si reglare
d) achizitia
de echipemente IT
e) achizitia
de mijloace de transport neinmatriculabile
Beneficiari eligibili:
- IMM – uri inregistrate in baza legii 31/1990 sau legii nr. 1/2005 privind cooperatia
- au cel putin un an calendaristic de la
infiintare la data completarii on-line a formularului de inscriere si codul CAEN pentru care solicita
finantare este autorizat in conditiile legii cu cel putin 3 luni inaintea datei
completarii on-line a formularului de inscriere
- prezinta un angajament ferm privind mentinerea locurilor de munca existente la data inregistrarii cererii de acord pentru finantare, precum si crearea pana la finalizarea investitiei si mentinerea pe o perioada de minim 3 ani de la finalizarea investitiei a locurilor de munca pentru persoane care nu au avut contract individual de munca in ultimele 3 luni;
- nu inregistreaza datorii restante catre bugetul general consolidat si bugetele locale
- nu se afla in stare de dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, executare silita, inchidere operationala, insolventa sau suspendare temporara a activitatii
- nu intra in categoria “intreprinderilor in dificultate”
- nu au beneficiat in ultimii trei ani de ajutoare de minimis indiferent de furnizor in valoare mai mare de 200.000 de euro
Departajarea
proiectelor se face in baza unei grile de
evaluare pe care o atasez.
La punctaje egale pentru departajare va prevala punctajul pe
criteriile de mai jos in urmatoarea ordine:
1) Domeniul
de activitate din care face parte codul CAEN pe care se solicita finantarea
2) Numarul
locurilor de munca nou create
3) Categoria
IMM din care face parte solicitantul
4) Locatia
implementarii proiectului
5) Valoarea
profituli obtinut din exploatare la 31.12.2012
6) Valoarea
profitului net la 31.12.2012
Penru orice intrebare sau nelamurire nu ezitati sa ma
contactati telefonic sau prin e-mail
Dan Sicobean
SC DS Invest SRL
Cluj Napoca, str. Lunii nr. 18/10
tel/fax 0264/524114
mobil: 0745/782111
e-mail: dan.sicobean@dsinvest.ro
www.dsinvest.ro
Cluj Napoca, str. Lunii nr. 18/10
tel/fax 0264/524114
mobil: 0745/782111
e-mail: dan.sicobean@dsinvest.ro
www.dsinvest.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu